Ahad, 12 Jun 2011

Pemandangan dari atas langit

Dalam flight biasa la.. Muka2 flight cabin tu semua boring je masa tunjukkan rutin keselamatan hahaha. tu le nak lagi jadi stewardess. LOL. Tapi ada satu awek tu mekap tebal giler, muka pun muka poker, tapi cool nak mampus masa buat demonstrasi. Stail-lah dia tu.

Masa flight tu nak start aku dah rase dah nak termuntah. Aku rase pilot tu "ascend" mengejut sangat kot. Dalam 5 minit gak la baru rasa normal balik.

Tak lama attendan sibuk distribute makanan. Hahaha.. nyesal plak aku rase tak order makanan. Bukan senang oo nak makan atas kapal terbang. RM 12 je kalau order online sekali tiket. Makan KFC kat airport pun mahal lagi, atas darat plak tuh.  Yang lawaknye yelah melihat mat/minah saleh ni makan.. macam tak penah jumpe nasih (mungkin gak kot). Makan nasi lemak pakai 2 belah tangan. sigh..~ teruk betui. Takde snap pun sebab aku risau nak buka HP.

Tapi aku rasa la yang paling ralat naik Airasia tak beli makanan adalah kekurangan air. Dahga telan air liur la. Nak beli air saje rase rugi plak. Tapi la kan, aku tengok makcik kat seat depan tu selambe je keluarkan makanan dari beg tangan dia. Hahahaha sempoi!! Esok lusa nak buat trik macam tu la.  


Sampai kat satu area, dalam lingkungan nak maghrib gak la, Captain bagi pengumuman ada pemandangan menarik kat sebelah kiri flight (seingat aku la) sebab aku dok kanan tak dapat la tengok. Tapi mat saleh selambe je jenguk celah2 penumpang lain.  yela bukan selalu dapat tengok.


Aku rasa ada puncak gunung berapi kot. Tapi Che'e sempat snap 2-3 gambar gunung berapi dari sebelah kami. Cantik gak.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silelah menggunakan tatasusila serta bahasa yang sesuai dalam komen anda. Informasi berguna adalah digalakkan. Komen yang dianggap tidak menyenangkan akan dipadam. Harap maklum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...