Jumaat, 18 Februari 2011

Download Filem Bali - Kirun & Adul

Kirun dan Adul adelah sebuah filem komedi yang banyak menonjolkan persekitaran Pulau Bali sebagai latarbelakang cerita. Antara lokasi yang terdapat dalam filem ini termasuklah Kuta, Jimbaran, Ubud dan banyak lagi.

Pelakon:
  • Ricky Harun
  • Abdurrahman Arif
  • Permata Sari Harahap
  • Reza Rahadian
  • Did Petet
Jalan cerite Kirun dan Adul ini sangatlah bangang dan simple macam 2 watak utamanya jugak.

Kirun & Adul merupakan 2 pemuda yang tinggal dan berkerjaya di Kuta, Bali. Selepas habis bekerja mereka menjalani kehidupan sosial dengan berfoya-foya serta pergaulan bebas. Namun jauh di sudut hati Kirun dia sebenarnya merasa kekosongan dalam hidup dan inginkan seorang cewek keren untuk membahagiakan jiwanya.

Dari satu pertemuan dengan Gita seorang cewek yang rebel dengan orang tuanya telah mengubah situasi kehidupan mereka menjadi gempar. Gita yang sebenarnya anak perempuan kepada Wakil Presiden telah tersalah menuduh Kirun sebagai seorang stalker dan maniak sehingga mereka diburu dan dikehendaki oleh Polis Khas atas permintaan pengawal Wakil Presiden.

Pelbagai pengalaman lucu tercetus apabila mereka cuba untuk menerangkan hal sebenarnya kepada Gita, malah mereka pula tertuduh sebagai penculik!

download






























Filem ini juga menonjolkan OST dari penyanyi Imanez (Almarhum) dengan lagu terkenal beliau: Anak Pantai

http://www.4shared.com/audio/IEShRz9z/Imanez_-_Anak_Pantai.html


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Silelah menggunakan tatasusila serta bahasa yang sesuai dalam komen anda. Informasi berguna adalah digalakkan. Komen yang dianggap tidak menyenangkan akan dipadam. Harap maklum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...